Vivino ønskede hjælp til at styrke deres markedsposition som verdens førende vinapp ved at tiltrække flere internationale brugere til deres community.
Med data som omdrejningspunktet for kampagnen blev annoncerne skræddersyet til forskellige kundesegmenter i mere end 100 lande – og annoncerne blev løbende tilpasset ud fra data, så budskaberne forblev relevante over for målgrupperne.
Dataen viste sig samtidig uundværlig for Vivino. De fik en ny viden og indsigt i deres kunder, hvilket skabte et solidt fundament for deres forretningsudvikling, så de fortsat kan blive ved med at indfrie deres kunders forventninger til Vivino.
SpotOn Marketings annoncering viste hurtigt målbare resultater:
- Inden for 2 år havde mere end 3,1 millioner installeret Vivino gennem deres Facebook-annoncer.
- iOS-versionen af Vivino blev den mest populære app i tre lande.
- Appen rangerede ligeledes som nr. 1 i sin egen kategori “Food & Drink” i 127 forskellige lande.
- Der er blevet foretaget over 10.000 salg af vine gennem Facebook annoncering de sidste 6 måneder.