“En million kroner i meromsætning
på ét år”
Udfordring
Tandlæge Peter Tillge var udfordret af de mange konkurrerende tandlæger i København. Klinikken ønskede at blive mere synlig på internettet og derigennem at få flere besøg. Flere henvendelser. Og i sidste ende sikre flere patienter.
Løsning
SpotOn Marketing udformede en strategi til at hjælpe klinikken med at få en bedre placering på Google og mere synlighed. Tandlæge Peter Tillge fik hjælp til at rangere på udvalgte søgeord såsom ‘Tandlæge Nørrebro. Og på den måde sikre flere besøgende til deres hjemmeside. Derudover designede SpotOn Marketing en ny hjemmeside til klinikken, der var indbydende og præsentabel. Og havde fokus på at få de besøgende omsat til patienter.
Resultat
Tandlæge Peter Tillge er i dag placeret som nummer et på flere søgeord. For eksempel ‘Tandlæge Nørrebro’. Det førte til en masse besøgende på klinikkens hjemmeside. Og med et nyt website blev mange af besøgende også konverteret til henvendelser fra patienter.
De nye patienter viste sig hurtigt på bundlinjen, hvor klinikken efter et år kunne måle en meromsætning på 1 million kroner.